plkn :'(


time tu pagi pagi ikut mak hantar adik pergi sekolah (aku ponteng)
lepas tu dengar lah radio dlm kereta tu. then dj tu ckp "bagi sesiapa yg lahir pada tahun 1994, dah boleh buat semakan PLKN" sbb haritu hari pertama. aku tak sabar sabar ni nak check, niat hati memang mengharap supaya tak dapat. tengah takde kredit pagi tu, terus je topup semata mata nak check plkn tu. okay, bila dah msg tu. punya lah lambat dapat result dia. tegahari baru dapat. "TAHNIAH! ANDA TERPILIH MENYERTAI PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA" huh? tahniah? tolong lah faham!
okay, dah dapat result. kecewa doh. haha.
nak sedapkan hati sendiri time tu: kakngah, maybe tadi salah kot kau taip ic number aku. aku tak dapat pun plkn ni. tadi tu kau silap. haha, mcm bodoh je aku time tu, nak sedapkan hati sendiri je. padahal dah dapat tu dah lah.

sekarang ni asyik teringat dekat plkn je.
sedih lah wey! (aku je yg kena pergi. korang tak dapat. tak adil doe.)
taktau lagi dapat kem dekat mana, siri berapa. check check tak dapat lagi. entah bila nak bagitahu pun tak tahu lah.
huh? "1 HASRAT 1SEMANGAT 1 TEKAD? haha. what the fish doh. (mcm kesah pulak aku)

masa mula mula tu taknak pergi sbb takut tak boleh bawak aktiviti plkn tu.
tapii kan, bila dah ada boyf ni kan kan kan, (haha gedik je) lagi lah terus rasa taknak pergi..
3bulan weyh. rindu lahh nanti. (susah hati bila berjauhan dengan my sayang)


korang tak dapat plkn ni boleh lah nak heboh "pergi lah aliaa, pergi jelahh. best doh aktiviti dekat plkn tu. rugi je tak pergi tau." huhhh. korang tak dapat, boleh lah nak heboh mcm tu. haha, cuba korang dapat. baru tahu perasaan aku mcm mana.

:dah dah, aku taknak merepek lagi, eh aku merepek ke tadi tu? ehh tak kan? haha :D
ni aku bukan nak heboh ke apa. cuma nak share dengan korang korang semua :)
sharing is caring. caring is loving

mood: taknak pergi, taknak pergi, taknak pergi jugak! (mengade)






sharing is caring, caring is loving :)